Kako da smanjim stres?

Home Forumi Pitanja i odgovori Kako da smanjim stres?

Ova tema sadrži 36 odgovora, ima 10 glasova i poslednji put je ažurirana od strane Dušan Miletić Dušan Miletić 2 godine, 8 meseci ranije.

Gledanje 1 članaka - 1 do 20 (od 37 ukupno)
  • Autor
    Članci
  • #12915

    Cesto sam pod stresom, te zbog skole, te zbog drugih problema i ne znam kako to da resim. Imate li vi neku ideju? Hvala.

    #12918

    Zavisi šta je uzrok stresa. Ako su svakodnevne aktivnosti onda će ti pomoći fizičke aktivnosti, druženje sa prijateljima, neki hobi…

    #12919

    I ja sam često bila pod stresom zbog raznoraznih stvari. Onda mi se desila velika porodična tragedija koja mi je mnogo otvorila oči. Tada sam shvatila da su sve stvari zbog kojih sam se nervirala bile beznačajne, i svi ti problemi su rešivi, samo ako smo živi i zdravi. Prema tome, opusti se, pomisli da ima mnogo gorih stvari koje mogu da zadese čoveka i ne troši energiju nervirajući se oko nekih stvari na koje ne možes da utičes

    #12928

    Čaj od nane ima smirujuće dejstvo, šetnja, vežbe, komunikacija sa ljudima, duboko disanje…

    #12952

    Zaboravi duboko disanje, čaj od nane i slične stvari…Preporučujem ti da počneš da treniraš nešto, da se baviš nekim sportom, to pomaže. Počni da trčiš ili voziš biciklu, to može da te smiri i opusti, jedina negativna strana vožnje bicikla i trčanja je što ćeš da smršaš.

    #12954

    Zaboravi duboko disanje, čaj od nane i slične stvari…Preporučujem ti da počneš da treniraš nešto, da se baviš nekim sportom, to pomaže. Počni da trčiš ili voziš biciklu, to može da te smiri i opusti, jedina negativna strana vožnje bicikla i trčanja je što ćeš da smršaš.

    Uopšte nije negativno ako devojka smrša, naprotiv! Koliko god bile zgodne, nama devojkama se uvek čini da imamo koji kilogram više :)

    #13018

    Za ektomorfne tipove trčanje može da bude više štetno nego korisno, upravo zbog gubitka kilograma. Možda je brzo hodanje po svežem vazduhu bolje rešenje.

    #13019

    Hvala vam, ljudi. Krenula sam na pilates, zumbu i kick aerobic i moram vam reći da se stvarno mnogo lepše osećam posle treninga.

    #13020

    Pa da, na treningu izbacis tu negativnu energiju i odmah se osecas bolje

    #13025

    Само спорт, нема бољег лека. Трчање, брзо ходање, вожња бицикла, пливање.. Па кад се добро умориш, дођеш кући и истушираш.. нема бољег осећаја тад.

    #13079
    Kakopedija
    Kakopedija
    Glavni majstor

    Izvinjavam se za malo skretanje sa teme..

    Marina, primio sam danas od vas email, ali kad sam vam odgovorio dobio sam povratnu informaciju da email adresa nije postojeća. Izgleda da ste je uneli pogrešno.. Pošaljite mi tačnu adresu na info@kakopedija.com kako bih vam odgovorio i ažurirao vaš profil, jer ste i u okviru njega uneli istu adresu :)

    #13134

    Za ektomorfne tipove trčanje može da bude više štetno nego korisno, upravo zbog gubitka kilograma. Možda je brzo hodanje po svežem vazduhu bolje rešenje.

    To što neko spada u ektomorfni tip građe ne znači da je trčanje štetno za njega. Ektomorfni tipovi teže nabacuju masu, pa će trčanjem samo brže izgubiti istu, a to nije štetno, već je to kontraefekat, ukoliko neko hoće da se ugoji i izgleda lepo. Inače trčanje ne može da bude štetno za zdrave ljude. Trčanje može da bude štetno ukoliko prekoračite svoj maksimalni puls (tkzv. crvena zona) i ostanete u crvenoj zoni duže vreme, tj. ako trčite pojačanim intenzitetom sa pulsom preko maksimalnog(maksimalni puls se izračunava na sledeći način: 220-vaše godine=x) svakog dana, može doći do zadebljanja zidova miokarda (sportsko srce). Jedino što možemo da kažemo da je „štetno“ kod trčanja je stres koji trpe naša stopala i kolena, udaranjem o podlogu, a što ste teži, više opterećujete kolena trčanjem, tako trčanje i nije preporučljivo za gojazne osobe, ako neće da naude svojim kolenima… :D

    #13184

    To što neko spada u ektomorfni tip građe ne znači da je trčanje štetno za njega. Ektomorfni tipovi teže nabacuju masu, pa će trčanjem samo brže izgubiti istu, a to nije štetno, već je to kontraefekat, ukoliko neko hoće da se ugoji i izgleda lepo. Inače trčanje ne može da bude štetno za zdrave ljude. Trčanje može da bude štetno ukoliko prekoračite svoj maksimalni puls (tkzv. crvena zona) i ostanete u crvenoj zoni duže vreme, tj. ako trčite pojačanim intenzitetom sa pulsom preko maksimalnog(maksimalni puls se izračunava na sledeći način: 220-vaše godine=x) svakog dana, može doći do zadebljanja zidova miokarda (sportsko srce). Jedino što možemo da kažemo da je „štetno“ kod trčanja je stres koji trpe naša stopala i kolena, udaranjem o podlogu, a što ste teži, više opterećujete kolena trčanjem, tako trčanje i nije preporučljivo za gojazne osobe, ako neće da naude svojim kolenima… :D

    Pa dobro, može se reći i kontraefekat, ja sam od trčanja mnogo smršala i prestala sam iako mi je bilo interesantno. Jesi li siguran da trčanje ne opterećuje zglobove? Čula sam da tom prilikom zglobovi prenose našu dvostruku težinu.

    #13187
    Stefan
    Stefan
    Član

    Ubaciću se i ja malko u vezi priče oko trčanja..
    Da, koliko znam, trčanje može itekako da optereti zglove, a zatim i leđa… Ali samo u slučajevima kada je podloga izuzetno tvrda (beton) i ako se ne nose odgovarajuće patike. Dodatni problem može da bude ukoliko imate višak kilograma, što je logično..

    Znači, prva stvar kod ozbiljnog trčanja jeste nabavka dobrih patika za trčanje. To su patike sa debljim i mekanim đonom. Lako se mogu naći razni modeli u sportskim radnjama.

    Sa svojom devojkom trčim već skoro 2 godine. Mnogo je lakše trčati u paru, jedno drugo teramo da trčimo, nekad se meni ne trči, nekad njoj, ali na kraju uvek istrčimo i uvek se na kraju trčanja osećamo kao preporođeni.
    Inače, uvek trčimo nekih 40ak minuta, što je dovoljno da se baš dobro oznojimo i izbacimo sve negativno iz sebe. Brzina nije toliko bitna, već ritam..

    #13193

    Da, trčanje opterećuje zglobove nogu, to sam i reko u komentaru iznad, ali nisi obratila pažnju. Nznm kolika se težina prenosi na naše zglobove prilikom trčanja, ali znam da uopšte, svaki kilogram telesne težine opterećuje naša kolena za dva kg. Inače, što kaže Stefan, koliko ćete da opteretite zglobove zavisi od vrste patika, od podloge po kojoj trčite, načina na koji trčite (da li se dočekujete na prste ili na petu), od intenziteta trčanja… Npr ako bosi trčite po travi, nećete opteretiti toliko zglobove. Ali ne treba da se opterećujete time, ako volite trčanje, trčite, aman :D Pa od čega su ta vaša kolena, od gline? Triatlonci na takmičenju trče oko 4 km, voze biciklu 180 km, i plivaju oko 50m, pa im ništa ne fali, kao ni atletičarima uostalom.

    I ja sam isto trčao i za samo dva meseca izgubio oko 15 kg, i onda iako sam voleo trčanje, odustao sam.
    A što se tiče opterećenje na kičmu, za to nikad nisam čuo, niti smatram da stvara opterećenje kad trčite.

    #13717

    Ma ljudi, manite se trčanja i vodite ljubav :) Ne trebaju vam posebne patike, ni podloga, ništa! Potrošićete silne kalorije, uživaćete, a od stresa neće ostati ni S :))

    #13719

    Hahahha, da, stresa nece biti sigurno, ali neka podloga je potrebna :)

    #13739

    Hahahha, da, stresa nece biti sigurno, ali neka podloga je potrebna :)

    Ali u odnosu na trcanje, izbor podlogi je mnooogo veci, samo treba pustiti masti na volju :)

    #13744

    Sa svojom devojkom trčim već skoro 2 godine. Mnogo je lakše trčati u paru, jedno drugo teramo da trčimo, nekad se meni ne trči, nekad njoj, ali na kraju uvek istrčimo i uvek se na kraju trčanja osećamo kao preporođeni.<br>
    Inače, uvek trčimo nekih 40ak minuta, što je dovoljno da se baš dobro oznojimo i izbacimo sve negativno iz sebe. Brzina nije toliko bitna, već ritam..

    Svaka čast! Još i ovaj Zoričin recept za oslobađanje od stresa pa vama je svaki dan fantastičan! :)

    #15808
    anya
    anya
    Član

    pisala sam poslednjih dana baš o tome,nadam se da će uskoro da mi objave tekstove :D

Gledanje 1 članaka - 1 do 20 (od 37 ukupno)

Morate biti prijavljeni da biste odgovorili u ovoj temi.