Kako organizovati vreme u toku dana?

Home Forumi Pitanja i odgovori Kako organizovati vreme u toku dana?

Ova tema sadrži 6 odgovora, ima 4 glasa i poslednji put je ažurirana od strane Marina Davidovic Marina Davidovic 2 godine, 10 meseci ranije.

Gledanje 1 članaka - 1 do 7 (od 7 ukupno)
  • Autor
    Članci
  • #12927

    Kako se organizovati, za poslovne i slobodne aktivnosti?

    #13011

    Ako nema obaveza koje bi diktirale u koje vreme se šta radi, pr. odlazak u školu ili na posao onda je najbolje raditi na sticanju dobrih navika. Mislim da treba 21 dan da bi određeno ponašanje postalo navika. Dakle počnite da ustajete u određeno vreme, ne kad vama odgovara pa da spavate do 4 sata popodne nego u vreme za koje mislite da je dobro da se ustaje kako bi iskoristili dan. Zatim doručkujte u isto vreme svakog dana, vežbajte u isto vreme i tako dalje… Vremenom ćete se sami buditi u tačno određeno vreme bez obzira što ste ostali do kasno, imaćete potrebu za vežbanjem u određeno vreme, et voila- organizovan dan!
    Sa druge strane ako imate određene prioritete i rokove onda posao ili učenje ili druge obaveze diktiraju vreme koje morate da provedete radeći i koje možete da iskoristite kao slobodno. Tu već okolnosti organizuju aktivnosti.
    Još jedan savet: Kad čovek ništa ne radi svaki dan mu je isti i za čas mu prođe godina, dve, tri, a dani su mu dugi i besmisleni. Možda u početku treba malo više raditi na sebi ali trud se vremenom mnogostruko isplati. Carpe diem ;)

    #13075

    Hvala na savetima, odlični su, samo ih treba još promeniti. Trenutno mi je vreme fleksibilno, i trebam da ga podelim na učenje i ostale(slobodne) aktivnosti, što mi nikako ne uspeva. Ali trudiću se da se pridržvavam ovih saveta, pa možda i iskoristim dan. :)

    #13168

    Obaveze planiraj ujutro uz jutarnju kafu.

    #13175

    Ili odredi vreme koje ti najviše odgovara za učenje, pa prema tome planiraj slobodne aktivnosti. To ne mora da bude ustaljena šema, nekad možes da učiš prepodne, da bi se popodne videla sa drugaricom, ili obrnuto. Kad nemaš mnogo obaveza, lakše je da se organizuješ

    #13181

    Moja drugarica mi je poslala mejl koji ima veze sa temom i ja uz njen blagoslov delim tu mudrost sa vama: „Pa ovako- ljudi uistinu imaju vrlo ambivalentan odnos prema radu- s jedne strane ga (izuzev radoholičara i raznoraznih drugih neurotika i mazohista) ljudi ne vole, gledaju da izbegnu, a kad su bez njega osećaju se grozno, takoreći bolesno. Blejanje po kafićima bez cilja izuzetno prija posle položenog gadnog ispita, ali kad 6 meseci ništa tak’o nisi gubiš dane i osećaš se kao kreten-ne prija ni malo. Moglo bi se reći da su i lenjost i radoholizam patološka stanja. A normalno mu dođe, onda šta? Sredina, kao, a ko zna gde je ona?“

    #13205

    Rešenje sam našla u nekoj ustaljenoj šemi. Ne snalazim se najbolje kada nemam ustaljene obaveze svaki dan kao što su predavanja, pa da organizujem vreme na spram toga. Ovako kada imam sve vreme u toku dana na raspolaganju, uveče shvatim da nisam ništa uradila, od onoga što sam planirala. Ali i to se popravilo. Hvala na savetima. :)

Gledanje 1 članaka - 1 do 7 (od 7 ukupno)

Morate biti prijavljeni da biste odgovorili u ovoj temi.