Kako promovisati novi mladi modni brend u Srbiji i sire?

Home Forumi Pitanja i odgovori Kako promovisati novi mladi modni brend u Srbiji i sire?

Ova tema sadrži 10 odgovora, ima 7 glasova i poslednji put je ažurirana od strane Natasa Natasa 2 godine, 10 meseci ranije.

Gledanje 1 članaka - 1 do 11 (od 11 ukupno)
  • Autor
    Članci
  • #12465
    Kakopedija
    Kakopedija
    Glavni majstor

    Pitanje posetioca: Kako promovisati novi mladi modni brend u Srbiji i sire?

    #12498

    Дефинитивно преко друштвених мрежа, Фејсбук, Твитер, Инстаграм.. најдоступнија а бесплатна реклама.

    #12564
    anya
    anya
    Član

    napraviti modni blog i šerovati ga na stranicama koje su najposećenije.

    #12809

    Slažem se za društvene mreže, to je jedan od najobuhvatnijih i najjeftinijih načina promocije. Kada je u pitanju novi modni brend, ja bih ukoliko je to moguće, zamolila nekoliko poznatih ličnosti da nose te odevne predmete i da ih promovišu, uz neku simboličnu nadoknadu ili poklon te garderobe.

    #13089

    Pa da, slažem se da je besplatno i dobro reklamirati preko društvenih mreža, blogova i sl., ali može se promovisati i reklamama u novinama, na tv-u, deljenjem letaka, lepljenje flajera…

    #13769

    Malo se uhvatite u posao, snimite neki kratak video, sa nekim dobrim aparatom slikate proizvode (možete ih i obraditi u nekom programu za obradu slika) i uz dobar slogan neće biti greške. A ako je i proizvod zaista kvalitetan, posle će sam sebe da reklamira čim se malo pročuje i zaživi.

    #13789

    Dušanova ideja je odlična. Na ovakav način, mnogo ljudi će videti ako se proširi po društvenim mrežama i putem vide-a, uz to neće biti potrebno mnogo sredstava, da se to izvrši.

    Pošto je novi brend u pitanju ne verujem da kreatori raspolažu sa tolikim promotivnim budžetom da bi se reklamirali i na tv-u, novinama, delili letke i ostalo.. Takva promocija je previše i za poznate afirmisane brendove, a ne za mlade, koji tek treba da počnu sa promocijom. Nije ni preporučljivo upotrebiti sve kanale promocije, nego je potrebno imati dozu i to uraditi efektno. Za početak su dovoljne društvene mreže. Kasnije kada se otvori butik, mogu se deliti leci, sa adresom butika ili lokacije na kojoj se mogu kupiti ti proizvodi ili promocija u nekim modnim časopisima.

    #13790

    Marina i ja smo rođeni za marketing ;)

    #13793

    Za promovisanje po Srbiji je najbolje i najjeftinije angažovati više komercijalista da nude i prodaju robu drugim buticima, a rade na procenat. Pa da se uz robu ubaci i neki promotivni flajer, neka adekvatna reklama za prodajna mesta…poenta je da kupcima sama marka postane poznata. U stvari, zavisi ko je ciljna grupa pa u skladu s tim formirati marketing strategiju, ne ciljaju na iste ljude Chanel i H&M.

    #13797

    Dušane, težimo ka tome. :)

    Sve zavisi od toga ko im je krajnji cilj, da li krajnji potrošač- korisnik tih proizvoda ili maloprodaja- u ovom slučaju butici, pošto je različita promocija za jedano i za drugo, mada u pitanji nije ni definisano.

    Ako je cilj krajnji potrošač, onda već gore navedeno, društvene mreže, eventualno neki flajer. Što kaže Dušan, ako proizvodi budu kvalitetni, sami će se prodavati. Ja dodajem zadovoljan potrošač će sam hvaliti to što je kupio, dakle preporuka je jedna od ključnih stvari (zbog toga sam i pominjala, da uključe neke poznate ličnosti).
    Ako im je cilj maloprodaja, onda da, lični kontakt je najbolji u ovom slučaju plus neki katalog proizvoda koje nudite, slike i slično. Mada ovde se postavlja pitanje oko mnogo detalja, to treba sve razraditi u marketing planu i marketing strategiji, počevši od tačnog definisanja potrošača, tržišta, konkurencije zatim 4 osnovna instrumenta marketinga (proizvod, cena, kanali distirbucije i promocija).

    Takođe, u početku treba imati realne ciljeve, oni neće moći odmah da oposlužuju tržište cele Srbije i šire. Trebalo bi krenuti od grada, a neki dugoročni cilj da bude tržište Srbije i šire, kada se za njih pročuje.

    #13835
    Natasa
    Natasa
    Član

    Za plasiranje odredjenog brenda na trziste treba imati kvalitet i naravno srecu.Sreca je veoma bitan faktor u plasmanu odredjenog brenda.Nazalost srpski brendovi u inostranstvu nisu pozanati.Sto se tice nekih modela plasmana u eri interneta mnogo je lakse osvojiti trziste.Postoji vise nacina i treba se opredeliti za onaj kako bi se priblizili vasoj ciljnoj grupi.Naravno poularnost drustvenih mreza nemoze se osporiti.Takodje i reklama u medijima je dobar korak ka brendiranju odredjenog proizvoda.

Gledanje 1 članaka - 1 do 11 (od 11 ukupno)

Morate biti prijavljeni da biste odgovorili u ovoj temi.